Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović obišao je danas sa gradonačelnicima Kraljeva i Čačka Predragom Terzićem i Milunom Todorovićem radove na izgradnji Moravskog koridora, na deonici projekta od Adrana do Preljine.
Momirović je istakao da je Moravski koridor najveće gradilište u Srbiji i samo na ovoj sekciji u ovom trenutku, i dok pada sneg, radi 850 radnika, dok na ukupnoj dužini od Pojata do Preljine radi više od 2.600 radnika.
Ministar je izrazio očekivanje da će do kraja aprila raditi više od 4.000 radnika.
On je dodao da će ova deonica od posebnog značaja kako za Kraljevo tako i za Čačak, jer će biti povezani najkvalitetnijim auto-putem u Jugoistočnoj Evropi, a samim tim otvorili smo perspektivu u ovom delu zemlje.
Obilasku radova prisustvovao je i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić i tom prilikom je naglasio da je posebnost ovog prokekta u činjenici da se uporedo sa izgradnjom auto-puta od Kraljeva do Čačka radi i hidrotehničko uređenje Zapadne Morave u dužini od 27 kilometara.




Antić je naglasio da su radovi intezivni, a resorno ministarstvo zajedno sa Koridorima Srbije teži ka potpunoj sinergiji između projekta i budućeg života svih građana.
Gradonačelnik Kraljeva Predrag Terzić dodao je da će Kraljevo biti povezano sa svim važnim saobraćajnicama, a Čačak dobija značajno mesto na saobraćajnoj mapi Srbije, a samim tim i na privrednoj.
Gradonačelnik Čačka Milun Todorović istakao je da je ponosan na sve što je do sada urađeno i izrazio zahvalnost radnicima i predstavnicima kompanije „Behtel Enka“.
Moravski koridor od izuzetnog je značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca koridorima 10 i 11.
Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka–Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.
Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Ukupna dužina iznosi 112 kilometara i obuhvata tri deonice: Pojate–Kruševac (27,8 kilometara), Kruševac–Adrani (53,8 kilometara), Adrani–Preljina (30,6 kilometara).